we will always be winners



haha stoooor bild...fast ne ;)
heheheh...aja

vi kom iallafall 2.A idag...finalen var mot bälinge. & vi ledde & förde spelet hela tiden..men dom fick mål & vann.
tyvär, men är supernöjd, för de första slog vi ut hille & bälinge slog ut valbo! (y) ;)

bälinge - norrham 0-1
ljusdal - norrham 1-2 ? ( i think )
valbo - norrham - 5-1?
hille - norrham kommer inte ihåg, men hille vann!

semifinal
hille -norrham 1-2

final
bälinge-norrham 5-3

så såg de ut idag ungerfär!

& imorgon kommer jag vara helt jävla död kan jag lova er!
känner nu hur min förkylning kryper in i mig igen..han känt mig frisk hela dagen men de va väl bara ironi för att få spela?
hehe

peace

Kommentarer
Postat av: jjjjjeeennnie

wilma äru knäpp elle?

jag höll nollan båda matcherna så mot ljusdahl blev de 2-0... försök inte ;)

2011-03-05 @ 21:38:32
URL: http://jeeenii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0