boooring

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? - läppen
2. Vara seriös eller oseriös? - beror på vad det handlar om
3. Dricka grön eller röd mjölk? - grööön
4. Brinna upp eller drunkna? - brinna upp
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? - friends

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? - nja
2. Har du skolkat?  -  typ
3. Varmt eller kallt? - varmttttt
4. Soligt eller regn? - soooligt
5. Fanta eller cola? - cocacolaaa
6. Är du nyttig av dig? - haha, inte direkt
OM MIG:
1. Vad heter du? - wilma teresia öström eriksson
2. Syskon? - fyra stycken!
3. Vart bor du? - totra&bergby
4. Hur många barn vill du ha? - 2
5. Vill du gifta dig? - jag tänker inte så långt framåt
6. Favorit tid på dagen? - påväg mot kvällen
7. Humör just nu? - trött & sjuk
 
8. Sugen på just nu? - inget.


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? - nej
2. Sjungit? - jo
3. Blivit kramad? - yeee

4. Känt dig fånig? - haha, jaaaa

5. Saknat någon? - gör jag alltid
6. Dansat galet? - näää
7. Klippt håret? - nej
8. Gråtit? - nej


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - nää
2. Har du en hund? - nää
3. Sover du helst ensam eller med någon? - med någon såklart
4. Tror du på spöken? - tyvärr. ja
5. Är du mörkrädd? - att jag är
6. Vad vill du ha just nu? - kärlek


KÄRLEK

1. Är du singel nu? - yesss, i am.
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? - långa
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? - får jag chansen så självklart
4. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? - ja..
5. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? -  vem har inte?
6. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? - nne 
7. Har du varit på en blind-date? - nej?
8. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat de? - absolut.
9. Saknar du någon av dina ex? - nej
10. Somnat gråtande pga kärleken? - nä tror inte de?
11. Brukar du tänka på dina ex? - nej
12. Nån kärlekslåt som påminner dig om någon? - inte direkt

KOMPISAR
13. Har du nån bästa vän? - ja!
14. Är du ofta med dina vänner? - ja
15. Vad brukar ni hitta på? - haha, så mycket sååå.
16. Kan du vara dig själv med dina kompisar? - att jag kan
17. Vem vet mest om dig? - julia♥


OM DIG
1. Hur lång är du? - 1.61 tyyyyp
2. Vart bor du? - totra&bergby fortfarande
3. Är du nöjd med ditt rum? - jag har två, det hos mamma duger & de hos pappa hatar jag!
4. Villken är din riktiga hårfärg? - guldbrun
5. Vad väger du? - runt, 52-53......
6. Är dina föräldrar skilda? - ja de är dom

7.
Gillar du skolan? - vem gör det liksom?
8.. Hur svarar du i telefonen? - hallååå

VAD

1. Åt du senast? - kyckling
2. Drack du senast? - mjölk
3. Har du på fötterna? - min brors strumpor
4. Lyssnar du på just nu - all the days- FM static
5. Gillar du mest hos dig själv? - min humor. såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0