you are cool......no way bitch


 
hemma från stallet nu, hahahah baileys är så jäävla pigg, han bet tag i bettet och kutade från sabina till bron med mej fick gå ner på en pakeiring och skritta han ett tag där, sen när jag kommer hem hade caspian haft av övertråden till sin hage så jag tog fram mitt lilla humör '' WILMA FIXAR ALLT '' ;) och satte ihop tråden
OCH ÄNTLIGEN har morfar köpt ett gummiband till baileys så han inte kan... kuta iväg med mej så jag får lite pli på busponnyn!! ♥

aja..nu ska inte jag snacka häst nå mer, snygg bild jag bjuder på va? ;)
så ser jag ut idag, helt ofixad, ska ju bara va hemma, ska lägga mej tiiidigt ikväll, för de e ju skolan imorn :)
men nu måste jag gå o laga mat!! ;)
ni vet '' händiga wilma '' är ;)
jag är på så bra humöör! :D

Kommentarer
Postat av: spea

Jätte fin blogg:)

Gillar du rosa??

2011-01-10 @ 13:59:35
URL: http://jstarlet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0