home from the ciiittyyyy


foundation & rouge

en tavla till mitt rum! ( jag älskar )

vita strumpbyxor

brun/beach ( stavning??) stickad kofta

6 ringar ( IIII LOOOOOVVVEEEE )

+ att jag köpte ett doftljus & en hylla  så nu ska wilma göra om sitt rum (y) ;)
och ett par ridvantar! :)



och tyvär så får ni ju nöja er med webcam bilder, :(
men kameran kommer i veckan :D
så då blire riktiga bilder ;)
, jag är nöjd med mina saker,
och nu ska familjen äta semlor ..... uuuueeee ;S
men jag äter bara brödet (aa)


PEEACE

Kommentarer
Postat av: mysan

Tack men snälla du kan du rösta på mig? du trycker bara på länken jag har lagt ut på inlägget och sen skriver du bara att du röstar på my edenvad :)

skulla va as snällt! :D

2011-01-12 @ 21:19:22
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0